Pelabuhan BayartaPengubah ujian jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih

  • masa pelepasan:2022-10-31 13:25:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:251
  • Penerangan pantas:

    Pelabuhan Bayarta,Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan pe

Kandungan artikel

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, mesti terdapat komponen patah garis kuat yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Pelabuhan BayartaKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Dalam medan elektrik angin ke yoke, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

DiffaPasukan pengubah kuasa

Dipersediakan dengan pengawal suhu,Pelabuhan BayartaPenukar jenis kotak 100, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.


Pelabuhan BayartaPengubah ujian jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih



Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Selepas ujian,Pelabuhan BayartaHarga pengubah jenis kering dan pengubah tenggelam minyak, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

tawaranApa peranan penting pengubah kuasa

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.


Pelabuhan BayartaPengubah ujian jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Servis jujurBunyi, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Pelabuhan BayartaPengubah kuasa

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

EdDamazinMaklumat produk lain
  • Bandar lama GdanskPlatform mengangkat lengan melipat sendiriStatus aplikasi sebenar persekitaran

    Bandar lama GdanskPlatform mengangkat lengan melipat sendiriStatus aplikasi sebenar persekitaran

  • Bandar lama GdanskMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPemilihan bahagian standard

    Bandar lama GdanskMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirPemilihan bahagian standard

  • Putera AlbertHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11Fungsi dan kelebihan utama

    Putera AlbertHarga unit bagi pengubah jenis kering scb11Fungsi dan kelebihan utama

  • MaynoothPlatform angkat hidraulikuntuk apa ia digunakan

    MaynoothPlatform angkat hidraulikuntuk apa ia digunakan

  • MaynoothJembatan pengangkutan khususCiri-ciri proses pengeluaran

    MaynoothJembatan pengangkutan khususCiri-ciri proses pengeluaran

  • PSV EindhovenJembatan boardingMasalah umum pengikat

    PSV EindhovenJembatan boardingMasalah umum pengikat

  • PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

    PSV EindhovenPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perni

  • PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

    PSV EindhovenMesin pembuatan dan tipping hidraulikProses pembinaan pendawaian

  • segera:Peringatan: Maklumat Pelabuhan BayartaPengubah ujian jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih memberi anda Pelabuhan BayartaPengubah ujian jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih oleh syarikat kami, perkhidmatan Pelabuhan BayartaPengubah ujian jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Pelabuhan BayartaPengubah ujian jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Pelabuhan BayartaPengubah ujian jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih. Pelabuhan BayartaPengubah ujian jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Pelabuhan BayartaPengubah ujian jenis keringPerkara yang perlu diberi perhatian semasa memilih, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!