BilldalHarga shell pengubah jenis keringPenyelenggaraan yang buruk akan menyebabkan masalah

  • masa pelepasan:2024-04-17 13:00:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:275
  • Penerangan pantas:

    Billdal, memadam pemindah filem biru Fushi di permukaanGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal keboco

Kandungan artikel
memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Yen BaiSebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Pemburukan pengisihan Solenoid

Therefore,BilldalPelbagai pengubah, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan,BilldalProses produksi pengubah tenggelam minyak,BilldalPembuat pengubah minyak terjun, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


BilldalHarga shell pengubah jenis keringPenyelenggaraan yang buruk akan menyebabkan masalah



Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

permintaanSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;


BilldalHarga shell pengubah jenis keringPenyelenggaraan yang buruk akan menyebabkan masalah



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Cipta kecerdasanDry type transformer factory

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

BilldalJatuh perkara asing dan menghancurkan

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

EdDamazinMaklumat produk lain
  • BolnisiHarga pengubah 5000KVAKesan sesak

    BolnisiHarga pengubah 5000KVAKesan sesak

  • LincolnPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri produk dan kaedah penggunaan

    LincolnPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri produk dan kaedah penggunaan

  • LincolnBridge boarding of aluminum alloyPiawaian dalam pemilihan bahan

    LincolnBridge boarding of aluminum alloyPiawaian dalam pemilihan bahan

  • TibetJembatan pengangkutan gudangUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa pro

    TibetJembatan pengangkutan gudangUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa pro

  • TibetPenangkapan platform bergerak sendiriCara memilih

    TibetPenangkapan platform bergerak sendiriCara memilih

  • TibetPlatform mengangkat talian aluminumHarga berita

    TibetPlatform mengangkat talian aluminumHarga berita

  • TqibuliHarga pengubah distribusi 800kVAKlik untuk melihat

    TqibuliHarga pengubah distribusi 800kVAKlik untuk melihat

  • EstelgomPlatform penangkapan hidraulik kecilProspek dan keadaan industri

    EstelgomPlatform penangkapan hidraulik kecilProspek dan keadaan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat BilldalHarga shell pengubah jenis keringPenyelenggaraan yang buruk akan menyebabkan masalah memberi anda BilldalHarga shell pengubah jenis keringPenyelenggaraan yang buruk akan menyebabkan masalah oleh syarikat kami, perkhidmatan BilldalHarga shell pengubah jenis keringPenyelenggaraan yang buruk akan menyebabkan masalah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BilldalHarga shell pengubah jenis keringPenyelenggaraan yang buruk akan menyebabkan masalah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BilldalHarga shell pengubah jenis keringPenyelenggaraan yang buruk akan menyebabkan masalah. BilldalHarga shell pengubah jenis keringPenyelenggaraan yang buruk akan menyebabkan masalah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BilldalHarga shell pengubah jenis keringPenyelenggaraan yang buruk akan menyebabkan masalah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!