ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat

  • masa pelepasan:2024-04-19 12:51:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:330
  • Penerangan pantas:

    Concordia,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, penyeludupan terbuka, lubang jarum, dan bahay

Kandungan artikel

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, penyeludupan terbuka, lubang jarum, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

ConcordiaPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

AncudPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,ConcordiaPembelian pengubah jenis kering, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.


ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat



Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Garis produkPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang,ConcordiaRalat pengubah kuasa, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Dalam keadaan normal minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

ConcordiaDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk,ConcordiaHarga pengubah kotak 630kVA, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

EdDamazinMaklumat produk lain
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan pengangkutanPrestasi pemulihan rendah adalah luar

  • PadebornJembatan pengangkutan profesionalKekasih oleh banyak pengeluar

    PadebornJembatan pengangkutan profesionalKekasih oleh banyak pengeluar

  • PadebornBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatAnalisis kekurangan pasaran ind

    PadebornBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatAnalisis kekurangan pasaran ind

  • PadebornPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriTafsiran terperinci

    PadebornPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriTafsiran terperinci

  • GarzwinPengubah distribusi 10kVCara mencapai pembuatan berkualiti tinggi

    GarzwinPengubah distribusi 10kVCara mencapai pembuatan berkualiti tinggi

  • GilbertPlatform angkat hidraulik bergerakCiri prestasi yang digunakan di perusahaan

    GilbertPlatform angkat hidraulik bergerakCiri prestasi yang digunakan di perusahaan

  • GilbertJembatan pengangkutanPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

    GilbertJembatan pengangkutanPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

  • GelsenkirchenJembatan pengangkutan yang tetapAnalisis Pelaburan

    GelsenkirchenJembatan pengangkutan yang tetapAnalisis Pelaburan

  • segera:Peringatan: Maklumat ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat memberi anda ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat oleh syarikat kami, perkhidmatan ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat. ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!