Li ShiAngkat dan mendarat jambatanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk

  • masa pelepasan:2024-04-17 16:40:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:427
  • Penerangan pantas:

    Li Shi,Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk me

Kandungan artikel

Anda perlu memahami pergerakan jambatan boarding.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Li ShiJembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas di dermaga, platform, gudang, dan tempat lain.

Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.

Abu `ArishSebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

Kombinasi pekerjaan hidup dan pekerjaan materialisasi perlu dianggap dalam kerja.

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.


Li ShiAngkat dan mendarat jambatanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk



Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.

Kerana kuasa beratnya, tekanan hidraulik sangat digunakan untuk pengangkutan menegak barang antara bangunan tinggi disebabkan ciri-cirinya seperti muatan besar dan berat yang stabil. Jembatan naik tetap mengadopsi silinder minyak dan transmisi rantai, dengan sedikit bahagian bergerak dan kurang muatan kerja penyelamatan daripada jembatan naik tetap garpu gunting. Jembatan naik tetap mempunyai struktur yang sempit dan menggunakan kurang perlindungan daripada jembatan naik tetap garpu gunting. Hidup perkhidmatannya jauh lebih lama daripada jambatan naik tetap garpu gunting, dan jembatan naik tetap menerima transmisi hidraulik dan mempunyai beban yang lebih besar. Tinggi penghantaran jambatan pengangkutan tetap jauh lebih tinggi daripada jambatan pengangkutan tetap garpu gunting, dengan tinggi penghantaran beberapa puluhan meter dan kestabilan yang lebih baik daripada jambatan pengangkutan tetap garpu gunting. Jembatan penerbangan tetap mengadopsi kombinasi berat badan diri dan berat kargo, yang lebih ekonomi daripada operasi lif kargo biasa.

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman,Li ShiJembatan penerbangan tetap hidraulik, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

Helaian PetikanPersekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.


Li ShiAngkat dan mendarat jambatanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk



Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

manufacturerPenggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Fungsi: Memuatkan yang sesuai kestabilan yang kuat,Li ShiJembatan pengangkutan bekas, dan biaya penyelamatan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka kenderaan platform, mengangkat kenderaan platform, dan membuka kenderaan platform: Peranti slip device: Peranti ini diseweldi dari plat besi, yang dapat mencapai fungsi anti slip secara efektif dan dipercayai.

Selepas kerja jembatan naik selesai semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.

Li ShiHari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan,Li ShiJembatan naik bergerak., saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, the editor will explain the product parameters and specifications related to the length, slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.

Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik dan menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada pegawai, mesin dan objek.

Jembatan pengangkutan tetap, sebagai alat utama gudang, bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses muatan dan muatan. Kerana mekanisasi bahan-bahan dan alat-alat, kecepatan siklus operasi kargo, dan meningkat terus-menerus masa muatan dan lepaskan kargo, jambatan penerbangan tetap berkhidmat sebagai jambatan laluan antara garpu dan kereta dan frekuensi penggunaan semulajadi juga meningkat. Di bawah

EdDamazinMaklumat produk lain
  • ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja

    ZhumadianDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakApakah proses kerja

  • RurmondPlatform angkat silinder hidraulikCara memilih

    RurmondPlatform angkat silinder hidraulikCara memilih

  • RurmondPembuat paksi naikTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentuk

    RurmondPembuat paksi naikTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentuk

  • FotJembatan naik bimbit hidraulikBantu perniagaan meneruskan operasi

    FotJembatan naik bimbit hidraulikBantu perniagaan meneruskan operasi

  • FotJembatan naik bimbitharga

    FotJembatan naik bimbitharga

  • FotPemulihan semula bimbitPelbagai aplikasi

    FotPemulihan semula bimbitPelbagai aplikasi

  • YantaiDiagram struktur pengubah tenggelam minyakDiameter dalaman dan luaran

    YantaiDiagram struktur pengubah tenggelam minyakDiameter dalaman dan luaran

  • ShenyangPlatform angkat tetap hidraulikIni peranan penting di dalamnya, keajaibannya ada di sini

    ShenyangPlatform angkat tetap hidraulikIni peranan penting di dalamnya, keajaibannya ada di sini

  • segera:Peringatan: Maklumat Li ShiAngkat dan mendarat jambatanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk memberi anda Li ShiAngkat dan mendarat jambatanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk oleh syarikat kami, perkhidmatan Li ShiAngkat dan mendarat jambatanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Li ShiAngkat dan mendarat jambatanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Li ShiAngkat dan mendarat jambatanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk. Li ShiAngkat dan mendarat jambatanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Li ShiAngkat dan mendarat jambatanApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!