KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaArahan untuk norma industri

  • masa pelepasan:2024-04-17 14:58:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:203
  • Penerangan pantas:

    Koshalin,Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal

Kandungan artikel

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding dan tindakan anti slip mesti diambil.

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

KoshalinSamar beberapa parameter dan periksa dengan hati-hati sama ada parameter teknikal pada plat nama konsisten dengan parameter yang diberikan dalam kontrak parameter teknikal sebelumnya pembuat, untuk memastikan tiada kesilapan.

Terdapat banyak ralat operasi, dan disebabkan pemahaman tidak cukup struktur dan prestasi mesin (terutama untuk operator baru), ia mudah menyebabkan kerosakan dan bahkan kemalangan mekanik disebabkan ralat operasi. Bagaimana menghitung lif kargo yang mengangkat? lif kargo yang mengangkat adalah peralatan mekanik yang berat yang boleh menggunakan butang sistem secara manual untuk menyelesaikan pemindahan barang ke atas dan ke bawah. Tinggi lif kargo yang mengangkat berbeza dari meter hingga meter, dan spesifikasi khas untuk mengangkat dan menurunkan lif kargo boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna Menurut jenis, ia boleh dibahagi menjadi: Lift kargo jenis garpu gunting dan lif kargo jenis kereta api panduan. Lift jenis kereta api panduan adalah lif kargo jenis garpu bukan garpu gunting,KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, terutama digunakan untuk pengangkutan barang antara lantai pekerjaan, pekerjaan struktur besi, hotel, bilik, dan gudang tanpa lubang atau bilik mesin. Lift kargo jenis garpu gunting perlu disediakan dengan lubang sebelum pemasangan, dan lif patut disediakan dan disambungkan di lubang sebelum disambungkan dengan bekalan kuasa Lift kargo mengangkat menggunakan unit kuasa hidraulik untuk menghasilkan tekanan semasa operasi, yang memandu silinder minyak hidraulik sebagai kuasa utama untuk mengangkat dan menurunkan platform lif kargo mengangkat. Apabila jenis kereta api hidraulik mengangkat lif kargo gagal berfungsi, ia boleh segera berhenti berfungsi, dengan keselamatan dan kestabilan tinggi. Pemanduan unit kuasa hidraulik membuat ia mempunyai kapasitas yang kuat mengandung muatan dan mengangkat lembut, yang boleh mencapai pengangkutan barang-barang tunggal besar

Ziar nad HronomPermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Ganti minyak hidraulik sekali setahun, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik minyak hidraulik rendah digunakan

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.


KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaArahan untuk norma industri



Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

Platform angkat lumpuh mempunyai struktur kompak, operasi sederhana, dan penyelamatan yang sesuai. Platform kursi roda cenderung menyelesaikan dengan sempurna masalah orang lumpuh naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Bagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, yang boleh dipasang di dinding atau trek tangan tangga untuk operasi mudah, kelajuan memandu: .M/s, boleh berputar sesuka hati.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Jabatan PengurusanUntuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat, kita juga perlu menyimpannya dan menyimpannya.


KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaArahan untuk norma industri



Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

Interpretasi dan pengamatanKaedah analisis penyebab, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

Produk platform angkat Jinchuang terutamanya digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Dengan kapasitas muatan - ton dan tinggi angkat - meter, lif kereta api panduan, juga dikenali sebagai lif hidraulik, boleh dipasang di dalam dan di luar. Tinggi angkat tinggi dan menggunakan silinder minyak yang diletakkan sebelah, yang berjalan dengan lancar, mempunyai bunyi rendah, berguna untuk penyelamatan, dan mempunyai kehidupan layanan panjang. Dalam keadaan kehabisan kuasa, boleh digunakan turun kecemasan manual, nyaman, cepat, dan praktik. Kedalaman lubang umumnya adalah cm-cm, dan tinggi lapisan atas tidak terkena kesan, Stesen pompa boleh disesuaikan mengikut persekitaran di lokasi, sesuai untuk - lantai struktur besi atau kilang beton. Kedua bahagian dalaman dan luar boleh digunakan. Stesen pompa mengadopsi stesen pompa perusahaan kongsi dan stesen pompa diimport dari Itali. Jika keperluan kelajuan terlalu tinggi, stesen pompa kongsi boleh digunakan untuk memenuhi keperluan penghantaran yang ideal. Cilinder minyak dan segel dibuat dari komponen diimport,KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, memecahkan masalah tekanan minyak tidak stabil bagi pelanggan, The oil leakage problem of components . The oil cylinder is built into the platform . The heavy-duty steel wire rope wheel or weighted special chain ensures safety . The automatic insurance during the lifting process ensures vehicle safety . The synchronous device during the lifting process ensures that the vehicle may not overturn . The alarm setting before falling to the ground ensures the safety of the operator . The chain or steel wire rope fracture protection device . The hydraulic system pressure loss explosion-proof protection device . The elevator special flat permanent magnet switch is selected Kesan penerbangan adalah baik. . Jarak diantara muatan berat dan kosong adalah kecil,KoshalinPlatform mengangkat tali aluminum, dan ketepatan penerbangan adalah tinggi. . Papan lif piawai, kotak panggilan paparan LCD, alat kawat yang berkaitan, dan konektor dipilih. Kelihatan cantik, operasi mudah, paparan visual kedudukan kereta lif di lantai, saluran kabel disambung menggunakan sambungan, dengan pilihan automatik dan manual.

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

KoshalinBanyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Menyesuaikan unit kuasa.


EdDamazinMaklumat produk lain
  • Bandar FuxinDistribution transformer maintenanceCiri-ciri produk

    Bandar FuxinDistribution transformer maintenanceCiri-ciri produk

  • SilverthamPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakAnalisis penggunaan pembinaan

    SilverthamPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakAnalisis penggunaan pembinaan

  • SilverthamPlatform jembatan naikRundingan dalam talian

    SilverthamPlatform jembatan naikRundingan dalam talian

  • KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakPersekitaran pembangunan ekonomi

    KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakPersekitaran pembangunan ekonomi

  • KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakDasar harga perlindungan

    KedzierzynKozleJembatan naik hidraulik bergerakDasar harga perlindungan

  • KedzierzynKozlePemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikLangkah berjaga-jaga dan petua pen

    KedzierzynKozlePemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikLangkah berjaga-jaga dan petua pen

  • HuangshiEfisiensi pengubah kuasaApakah cara kilang

    HuangshiEfisiensi pengubah kuasaApakah cara kilang

  • StrasbourgPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang si

    StrasbourgPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang si

  • segera:Peringatan: Maklumat KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaArahan untuk norma industri memberi anda KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaArahan untuk norma industri oleh syarikat kami, perkhidmatan KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaArahan untuk norma industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaArahan untuk norma industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaArahan untuk norma industri. KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaArahan untuk norma industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KoshalinPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaArahan untuk norma industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!