CarrigalinePlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikBagaimana kita memilih mengikut k

  • masa pelepasan:2024-04-17 17:36:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:71
  • Penerangan pantas:

    Carrigaline,Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannyaTerdapat banyak ra

Kandungan artikel

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Terdapat banyak ralat operasi, dan disebabkan pemahaman tidak cukup struktur dan prestasi mesin (terutama untuk operator baru), ia mudah menyebabkan kerosakan dan bahkan kemalangan mekanik disebabkan ralat operasi. Bagaimana menghitung lif kargo yang mengangkat? lif kargo yang mengangkat adalah peralatan mekanik yang berat yang boleh menggunakan butang sistem secara manual untuk menyelesaikan pemindahan barang ke atas dan ke bawah. Tinggi lif kargo yang mengangkat berbeza dari meter hingga meter, dan spesifikasi khas untuk mengangkat dan menurunkan lif kargo boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna Menurut jenis, ia boleh dibahagi menjadi: Lift kargo jenis garpu gunting dan lif kargo jenis kereta api panduan. Lift jenis kereta api panduan adalah lif kargo jenis garpu bukan garpu gunting, terutama digunakan untuk pengangkutan barang antara lantai pekerjaan, pekerjaan struktur besi, hotel, bilik, dan gudang tanpa lubang atau bilik mesin. Lift kargo jenis garpu gunting perlu disediakan dengan lubang sebelum pemasangan, dan lif patut disediakan dan disambungkan di lubang sebelum disambungkan dengan bekalan kuasa Lift kargo mengangkat menggunakan unit kuasa hidraulik untuk menghasilkan tekanan semasa operasi,CarrigalineLajur ganda platform mengangkat selai aluminium, yang memandu silinder minyak hidraulik sebagai kuasa utama untuk mengangkat dan menurunkan platform lif kargo mengangkat. Apabila jenis kereta api hidraulik mengangkat lif kargo gagal berfungsi, ia boleh segera berhenti berfungsi dengan keselamatan dan kestabilan tinggi. Pemanduan unit kuasa hidraulik membuat ia mempunyai kapasitas yang kuat mengandung muatan dan mengangkat lembut, yang boleh mencapai pengangkutan barang-barang tunggal besar

CarrigalineStruktur dan prinsip kerja platform operasi yang boleh dipotong terdiri daripada menarik paip, cahaya pinggir blok sokongan, lajur, plat tekanan, skru, pads spring, pads rata, cap kunci, rod skru, bingkai sementara plat platform, dll.

The wear rate is fast, and due to factors such as processing, and adjustment of new machine components, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.

SartaTahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.


CarrigalinePlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?



Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Kapasiti muatan berat: bentuk plat perlindungan: ° Atau ° Sudut kerja roker konfigurasi boleh bertukar: ° Kaedah pemacu: pemacu unit kuasa hidraulik atau pemacu skru.

Lift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft, dan kereta lift boleh lebih besar. Tahap penunggang lima boleh menyediakan struktur besi terkait dengan bertahun-tahun pengalaman di China, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa,CarrigalineLajur tunggal platform mengangkat selai aluminum, dan selamat.

Professional adalah rajaPeriksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan


CarrigalinePlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?



Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.

keperluan keselamatanApabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

The fixed scissor fork lifting platform has good lifting stability and a wide range of applications. The cargo lifting equipment is mainly used for transporting goods between height differences in production lines. Memuatkan dan membuang bahan, menyesuaikan tinggi bahagian kerja semasa pengumpulan, memberi makan dengan penyedia ketinggian tinggi, mengangkat komponen semasa pengumpulan peralatan besar, dan menyokong lokasi penyimpanan dan muatan dengan forklift dan kenderaan transportasi lain untuk pemuatan dan membuang cepat barang.

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

CarrigalinePermukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja,CarrigalinePlatform mengangkat garpu gunting yang diletak kereta, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai


EdDamazinMaklumat produk lain
  • Alphen aan den RijnRancangan jambatan naikTingkatkan inovasi

    Alphen aan den RijnRancangan jambatan naikTingkatkan inovasi

  • YingzeJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiPerlu bersedia menghadapi keadaan darurat

    YingzeJembatan naik hidraulik bergerak sesuaiPerlu bersedia menghadapi keadaan darurat

  • YingzeKllimping bimbitAdat profesional

    YingzeKllimping bimbitAdat profesional

  • YingzePemutar hidraulik bijiApakah ciri-ciri dari

    YingzePemutar hidraulik bijiApakah ciri-ciri dari

  • GeorgiaGe transformerTransformasi dan aplikasi

    GeorgiaGe transformerTransformasi dan aplikasi

  • Sesto San GiovanniPlatform mengangkat hidraulik langsung atasPenambahbaikan mekanisme perubahan kela

    Sesto San GiovanniPlatform mengangkat hidraulik langsung atasPenambahbaikan mekanisme perubahan kela

  • Sesto San GiovanniRancangan jambatan naik bimbitApa yang hendak digunakan

    Sesto San GiovanniRancangan jambatan naik bimbitApa yang hendak digunakan

  • HejinJembatan naik hidraulik tetapborong

    HejinJembatan naik hidraulik tetapborong

  • segera:Peringatan: Maklumat CarrigalinePlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikBagaimana kita memilih mengikut k memberi anda CarrigalinePlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikBagaimana kita memilih mengikut k oleh syarikat kami, perkhidmatan CarrigalinePlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikBagaimana kita memilih mengikut k dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CarrigalinePlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikBagaimana kita memilih mengikut k, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CarrigalinePlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikBagaimana kita memilih mengikut k. CarrigalinePlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikBagaimana kita memilih mengikut k di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CarrigalinePlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikBagaimana kita memilih mengikut k, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!