AusPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingIndustri dikeluarkan

  • masa pelepasan:2024-03-29 09:47:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:285
  • Penerangan pantas:

    Aus,Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguTahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai opera

Kandungan artikel

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, yang menutupi permukaan logam platform mengangkat selai aluminum dengan lapisan perlindungan untuk mengisolasi produk logam dari media yang berkeliaran dan mencegah kerosakan. Laksanakan minyak enjin, jeli minyak cat, plating panas,AusPlatform mengangkat trek panduan tetap, menyemprot, dll., dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.


AusPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingIndustri dikeluarkan



Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Kaedah kedua ialah kaedah lapisan perlindungan, yang menutupi permukaan logam platform mengangkat selai aluminum dengan lapisan perlindungan untuk mengisolasi produk logam dari media yang berkeliaran dan mencegah kerosakan. Laksanakan minyak enjin, jeli minyak cat, atau meliputi permukaan bahagian besi dengan bahan-bahan non-metalik yang melawan kerosakan seperti enamel dan plastik; Dengan elektroplating, plating panas, menyemprot, dll., lapisan logam yang tidak mudah terkorod dikelilingi di permukaan besi.

Apabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.

Rekomendasi maklumatSemak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Teknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran minyak dalam sistem hidraulik lif hidraulik, menganalisis proses pakaian,AusPlatform mengangkat legu aluminium tunggal, dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif, tepat, dan maklumat. Oleh itu, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar, kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi, anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, mari kita berikan perkenalan singkat kepada pembuat lif kargo jenis kereta api panduan.


AusPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingIndustri dikeluarkan



Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

NyahkiraApabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan keselamatan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap tingkat dan bangku kerja platform untuk mencapai berbilang-titik.

Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

AusTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat,AusJembatan naik hidraulik bergerak, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.


EdDamazinMaklumat produk lain
  • HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

    HendersonKendaraan platform angkat hidraulik kakiAnalisis kelebihannya

  • HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

    HendersonTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenerangan terperinci perkhidmatan penyelenggaraan

  • QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    QinghaiJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

    QinghaiPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendirimenganalisis

  • QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

    QinghaiStage elevatorAnalisis proses pembuatan

  • Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

    Kampong ThumYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikYang lebih penting

  • PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

    PollyKendaraan platform hidraulikPengeluaran syarikat

  • PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

    PollyTekanan hidraulik paksi naik bimbitBila-bila masa

  • segera:Peringatan: Maklumat AusPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingIndustri dikeluarkan memberi anda AusPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingIndustri dikeluarkan oleh syarikat kami, perkhidmatan AusPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingIndustri dikeluarkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AusPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingIndustri dikeluarkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AusPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingIndustri dikeluarkan. AusPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingIndustri dikeluarkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AusPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingIndustri dikeluarkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!