KurbwaJembatan naik hidraulik bergerakBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • masa pelepasan:2024-03-29 14:01:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:69
  • Penerangan pantas:

    Kurbwa,KurbwaPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbit,Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi

Kandungan artikel
KurbwaPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbit,

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

KurbwaPlatform angkat elektrik - Bagaimana platform angkat elektrik boleh memastikan operasi angkat cepat dan selamat?

Teknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran minyak dalam sistem hidraulik lif hidraulik, menganalisis proses pakaian, dan menganalisis kesilapan. ia mempunyai keuntungan menjadi intuitif, tepat dan maklumat. Oleh itu, dia telah menjadi alat yang kuat untuk mendiagnosis dan menganalisis kesalahan dalam sistem hidraulik teknik mekanik. Perkongsian: apabila kita mengangkut barang di kilang besar kita sering menggunakan lif keretapi panduan. Jadi, anda tahu bagaimana untuk menetapkan kelajuan lif keretapi panduan? Selanjutnya, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.


KurbwaJembatan naik hidraulik bergerakBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan



Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

Ia patut dikuasai atau digantikan secara tepat masa untuk mengelakkan kegagalan penggunaan dan kemalangan.

Semasa operasi tahap angkat ketiga,KurbwaPlatform angkat bimbit besar, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan,KurbwaPlatform angkat bimbit, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.


KurbwaJembatan naik hidraulik bergerakBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan



Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

harga pasaranGerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Produk platform angkat Jinchuang terutamanya digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Dengan kapasitas muatan - ton dan tinggi angkat - meter, lif kereta api panduan, juga dikenali sebagai lif hidraulik, boleh dipasang di dalam dan di luar. Tinggi angkat tinggi dan menggunakan silinder minyak yang diletakkan sebelah, yang berjalan dengan lancar, mempunyai bunyi rendah, berguna untuk penyelamatan, dan mempunyai kehidupan layanan panjang. Dalam keadaan kehabisan kuasa, boleh digunakan turun kecemasan manual, yang selamat, nyaman, cepat, dan praktik. Kedalaman lubang umumnya adalah cm-cm, Stesen pompa boleh disesuaikan mengikut persekitaran di lokasi, sesuai untuk - lantai struktur besi atau kilang beton. Kedua bahagian dalaman dan luar boleh digunakan. Stesen pompa mengadopsi stesen pompa perusahaan kongsi dan stesen pompa diimport dari Itali. Jika keperluan kelajuan terlalu tinggi, stesen pompa kongsi boleh digunakan untuk memenuhi keperluan penghantaran yang ideal. Cilinder minyak dan segel dibuat dari komponen diimport, memecahkan masalah tekanan minyak tidak stabil bagi pelanggan, The oil leakage problem of components . The oil cylinder is built into the platform . The heavy-duty steel wire rope wheel or weighted special chain ensures safety . The automatic insurance during the lifting process ensures vehicle safety . The synchronous device during the lifting process ensures that the vehicle may not overturn . The alarm setting before falling to the ground ensures the safety of the operator . The chain or steel wire rope fracture protection device . The hydraulic system pressure loss explosion-proof protection device . The elevator special flat permanent magnet switch is selected, Kesan penerbangan adalah baik. . Jarak diantara muatan berat dan kosong adalah kecil, dan ketepatan penerbangan adalah tinggi. . Papan lif piawai, kotak panggilan paparan LCD, alat kawat yang berkaitan, dan konektor dipilih. Kelihatan cantik, operasi mudah, paparan visual kedudukan kereta lif di lantai, saluran kabel disambung menggunakan sambungan, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

KurbwaKegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.


EdDamazinMaklumat produk lain
  • UtrechtPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri produk

    UtrechtPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri produk

  • UtrechtTingkat Kecil Dalam Rumah VillaInovasi teknologi

    UtrechtTingkat Kecil Dalam Rumah VillaInovasi teknologi

  • Daerah KurīgrāmPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakKos yang berpatutan

    Daerah KurīgrāmPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyakKos yang berpatutan

  • Bandar SanhePlatform angkat hidraulikAplikasi produk yang luas

    Bandar SanhePlatform angkat hidraulikAplikasi produk yang luas

  • Bandar SanhePemasangan paksi boarding hidraulikCorak pasaran perkhidmatan

    Bandar SanhePemasangan paksi boarding hidraulikCorak pasaran perkhidmatan

  • Bandar LangfangPaksi penerbangan tetap hidraulikApa kelebihan prestasi

    Bandar LangfangPaksi penerbangan tetap hidraulikApa kelebihan prestasi

  • Bandar LangfangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang

    Bandar LangfangPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikApakah ciri-ciri industri dan fungsi yang

  • Bandar LangfangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

    Bandar LangfangTingkat kedua lif kecil rumah tanggaUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata

  • segera:Peringatan: Maklumat KurbwaJembatan naik hidraulik bergerakBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan memberi anda KurbwaJembatan naik hidraulik bergerakBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan KurbwaJembatan naik hidraulik bergerakBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KurbwaJembatan naik hidraulik bergerakBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KurbwaJembatan naik hidraulik bergerakBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan. KurbwaJembatan naik hidraulik bergerakBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KurbwaJembatan naik hidraulik bergerakBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!