MalahidePemulihan ketinggian tinggiIntegrasi penumpuan industri yang lebih dekat

  • masa pelepasan:2024-04-17 13:20:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:68
  • Penerangan pantas:

    Malahide,Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara pa

Kandungan artikel

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

MalahideHydraulic elevators generally use electric pumps to drive flow, and the lift car is lifted and lowered by a plunger.

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

SatruvilleIa tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.

Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung,MalahidePlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminum, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, dan terputus pada satu sisi pintu masuk lif. Jarak antara ketinggian tengah cahaya bergantung pada model produk diatur pada tiga sisi pengguna boleh diperlukan untuk membuat bulatan cahaya pada tinggi tertentu, dan tidak sepatutnya melebihi mm. Tinggi cahaya sepatutnya mm, dan tebal sepatutnya sama dengan dinding. Cahaya cincin bawah adalah -mm jauh dari bawah lubang, dan cahaya cincin yang lebih tinggi adalah -mm jauh dari permukaan bawah bumbung shaft. Bingkai lengkap dengan lengkap struktur batu bata yang kuat boleh dilengkapi dengan kayu besi pada kedudukan bingkai sokongan keretapi panduan yang tetap. Posisi dan saiz kayu bata disediakan oleh lif, dan pengguna bertanggungjawab untuk menyediakan bahan-bahan dan pembangunan. Jika struktur benteng dibuat dari batu bata kosong tanpa sinar cincin, beam besi boleh dianggap ditambah diantara bingkai untuk penyesuaian.

Lift menegak mempunyai peranti perlindungan lengkap, yang dikekalkan secara biasa dan tidak akan tiba-tiba jatuh.

Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

Sangat disarankanSelepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.


MalahidePemulihan ketinggian tinggiIntegrasi penumpuan industri yang lebih dekat



Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai,MalahideLif rumah tangga kecil 3 tingkat, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, atau telah selesai ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.

berapa banyakUrus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

Lift DC, lif yang menggunakan motor DC sebagai kekuatan memandu. Kelajuan nilai bagi jenis lif ini adalah umumnya di atas m/s.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

MalahideThe requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.


EdDamazinMaklumat produk lain
  • Bandar ZhangjiakouDimensi pengubah selam minyak 1600KVAApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan

    Bandar ZhangjiakouDimensi pengubah selam minyak 1600KVAApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • GrossetoPlatform hidraulik angkat 10 meterPermintaan pasaran terhalang, penurunan harga adalah terha

    GrossetoPlatform hidraulik angkat 10 meterPermintaan pasaran terhalang, penurunan harga adalah terha

  • GrossetoPenghasilan jambatan naikAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

    GrossetoPenghasilan jambatan naikAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

  • XinminJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor kerja

    XinminJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor kerja

  • XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas

    XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas

  • XinminPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikBorang penghantaran

    XinminPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikBorang penghantaran

  • Bandar ZigongDisediakan oleh pengubah jenis keringCara membezakan perbezaannya

    Bandar ZigongDisediakan oleh pengubah jenis keringCara membezakan perbezaannya

  • RoitlingenPlatform hidraulik tetapKaedah klasifikasi yang berbeza

    RoitlingenPlatform hidraulik tetapKaedah klasifikasi yang berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat MalahidePemulihan ketinggian tinggiIntegrasi penumpuan industri yang lebih dekat memberi anda MalahidePemulihan ketinggian tinggiIntegrasi penumpuan industri yang lebih dekat oleh syarikat kami, perkhidmatan MalahidePemulihan ketinggian tinggiIntegrasi penumpuan industri yang lebih dekat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MalahidePemulihan ketinggian tinggiIntegrasi penumpuan industri yang lebih dekat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MalahidePemulihan ketinggian tinggiIntegrasi penumpuan industri yang lebih dekat. MalahidePemulihan ketinggian tinggiIntegrasi penumpuan industri yang lebih dekat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MalahidePemulihan ketinggian tinggiIntegrasi penumpuan industri yang lebih dekat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!